10 Temmuz 2012

AirAttack HD Lite Android Aksiyon Oyunu !

Uygulama adı: Airattack HD Lite
Dil: İngilizce
İşletim sistemi: 2.0.1 ve üzeri
Dosya boyutu: 27.0 MB
Yapımcısı: Art In Games
Fiyatı: Ücretsiz


Gerçekçi efekt ve grafikleriyle kullanıcılarını adeta büyülüyor.Oyunda amaç düşman uçakları,gemileri vurmak ve belirtilen yerleri saldırılar yaparak imha etmektir.

AirAttack HD sürümü Google Play'de 2,78 $.Fakat oyunun Lite sürümü Google Play ve diğer sitelerde ücretsizdir.Aslında AirAttack HD ile AirAttack HD Lite arasında pek fark yoktur.Sadece birkaç farklı bölüm daha eklidir HD sürümünde.

iTunnes'te bir milyonu geçen indirilmesiyle birlikte dünyada iyice tanındı ve Nisan 2012 tarihinde de Android(Google Play)'de yerini aldı.

Oyunda 3 büyük görev,24 farklı düşman türü,özel silahlar ve birbirinden farklı zor modlar bulunuyor. İsterseniz oyunu dikey veya yatay şekilde oynayabilirsiniz.



  • VİDEO



7 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence çok güzel bir oyun , aktif olarak oynuyorum.Oynamak isteyenler tereddüt etmeden indirip oynamalılar bence ;)

Turan dedi ki...

Beğendiğim oyunlardan birisi.

Adsız dedi ki...

Lite versiyon olması biraz kötü olmuş sanki. Ama iyi bir oyuna benziyor.

hakan dedi ki...

bu kadar güzel bir oyunun ücretsiz elde edebildigim için size teşekkürü bir borç biliyorum.

Aakinci dedi ki...

bu oyun bana birzamanlar ateri oyunu vardı bu şekil adını tam hatırlamıyorum ama onu hatırlattı.

Yunusemre dedi ki...

Oyun harika ama ya :D

Oyun Parkur dedi ki...

Çok güzel bir oyun.

Yorum Gönder

 
Sitemizdeki yazılar izin alınmadan yayınlanamaz. Kaynakta gösterilen yerden izin almanız gerekmektedir.